بسم الله الرحمن الرحيم

...السلام عليكم...

Tuesday, January 26, 2010

Jika Kita Sayang AWEK Kita??!!!

JIKA KITA SAYANG AWEK KITA!!!
YEKE? "aku sayang gila awek aku?"..


saya suka tengok jari awek saya...cantik betul ni, sungguh...sampai takut nak pegang...bukan takut patah...takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa...

saya suka tengok rambut awek saya...cantik betul ni, sungguh sebab tu saya belikan tudung...bukan sebab jeles orang lain tengok jugak....tapi sebab saya nak tengok rambut iklan pantene dia sampai bila2...bukan yang terbakar dek api neraka di suatu
hari nanti...

saya suka tgk body awek saya...cantik betol ni, sungguh sebab tu saya belikan dia telekong supaya masa dating dengan kekasih dia yang utama dia lagi cantik dan berseri menghadapNya...saya pun tumpang dapat pahala...

saya sedih tengok awek saya tak tidur, tak makan, rindu kat saya... saya pun macam tu juga ada problem yang sama... dia tanya apa ubatnya? saya pun bagi dia al-Quran untuk penenang jiwa, semoga lebih cintakan-Nya dari saya

saya sedih tengok awek saya selalu pesan macam2 kat saya... makan, minum, drive elok2 tapi bila tengok movie sama2 burn asar maghrib gitu aje dia tak kata ape... berdosanye saya....

kesimpulannya saya memang sayang dia, nak jumpa dia yang 'selama-lamanya' di dunia dan akhirat, terutamanya janji nak share heaven sama2

semoga kami saling mengingati dosa sendiri pun infiniti...nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...semoga kami menginsafi diri...Ya Allah ampunkanlah kami....

p/s: ada ke orang lelaki zaman sekarang yg macam diatas..kalau ada alangkah bertuahnya perempuan tu ye...lelaki baik untuk perempuan yang baik, perempuan baik untuk lelaki yang baik..kan best kalau semua lelaki berpikiran macam tu... ni tak, bila dating, kita pulak yang kena ingatkan dia tentang solat... nak nya pulak dia hantar kita g solat, tapi dia jadi pak guard kat pintu masuk surau...tak pasti samada dia g solat atau tak...maklumlah, kan perempuan kalau solat amik masa yang lama untuk bersiap.........

Hasil Nukilan: Fidah >>e-forum hal ehwal Islam -JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA

No comments:

Post a Comment